11 תשובות
תחייכי ותעשי מה שבאלך . כל אחת יפה בדרך שלה
עזבי אותך שטויות את תהרסי לעצמך את החופשה עם כל המחשבות האחו
תהיי שלמה עם עצמך את יפה כשאת עצמך
תטוסי לארצות הברית בפעם הבאה, סתם, תהני שם, כשתחזרי לארץ תחשבי מה לעשות, אולי תחליטי להתאמן, אולי את תקבלי את עצמך כמו שאת, לפי דעתי הן רזות גנטית והן לא עושות הרבה כדי להיות רזות(אולי רק בשביל החיטוב הן עובדות)
בסדר אז הם רזות אבל את נהנת מאוכל זה לא פחות כיף תהני מזה
אנונימית
יואו איפה את? גם אני עכשיו באוקראינהה
זה גנים, שום דיאטה שבעולם לא תשנה את זה. יש אנשים שהם פשוט מקל, זה הגנים שלהם.
אני גם ברוסיה וכולן פה דוגמניות ואני התביישתי ללכת עם בגד ים הימים הראשונים.. ואז הבנתי שזין על כולם ושאני אלך כמו שאני וגם ככה אף אחד לא יזכור אותי פה והרוסיות האלה החראות הכל גנים
אנונימית
זה גנים, הן ככה בצורה טבעית. אל תקחי את זה קשה
תהני מהחופשה שלך ותשכחי מהן אחריי זה שתחזרי תעשי דיאטה לא אינטנסיבית..(בריאה)
וכרגע תאכלי ותהני שתחזרי זה כבר סיפור אחר
וכרגע תאכלי ותהני שתחזרי זה כבר סיפור אחר
אל תחריבי לעצמך את החופשה
תכירי בכך שאת הכי טובה כמו שאת
ובטח שיותר בריאה מהן
בינתיים תהני
בהמשך תוכלי להיות נחושה ולעשות ספורט+שינוי תזונה ש2 אלה ישימו אותך על דרך -המלך
אבל בכל מקרה כמו שאת זה הכי מושלם בעולם
חוץ מזה מעבר למראה ומשקל--- בטוח יש בך מעלות שאין בהן
תשמחי במי שאת
בהצלחה יקרה
תכירי בכך שאת הכי טובה כמו שאת
ובטח שיותר בריאה מהן
בינתיים תהני
בהמשך תוכלי להיות נחושה ולעשות ספורט+שינוי תזונה ש2 אלה ישימו אותך על דרך -המלך
אבל בכל מקרה כמו שאת זה הכי מושלם בעולם
חוץ מזה מעבר למראה ומשקל--- בטוח יש בך מעלות שאין בהן
תשמחי במי שאת
בהצלחה יקרה
באותו הנושא: