3 תשובות
האמת שזו תופעה די ידועה. יש אנשים שבמציאות הם קורנים ומהממים ובתמונות בדיוק ההפך - הם "על הפנים". המצלמה לא בהכרח משקפת את המציאות כמות שהיא. ואני רואה את זה אצל הרבה מחבורתיי. במציאות הן יפיפיות, אבל בתמונות הן לא דומות לעצמן כלל.
בנוסף לכך, איכות התמונה תלויה גם בגורמים נוספים, כמו: צורת העמידה, הרזולוציה של המצלמה, זווית התאורה וכדומה. כאשר התאורה טובה יותר כך התמונה גם תצא טובה יותר, אותו דבר גם לגבי הרזולוציה - יותר חדה, יותר טובה.
וטיפ קטן: אל תתני למסך המצלמה להוריד לעצמך את הביטחון העצמי. תאמיני למציאות
בנוסף לכך, איכות התמונה תלויה גם בגורמים נוספים, כמו: צורת העמידה, הרזולוציה של המצלמה, זווית התאורה וכדומה. כאשר התאורה טובה יותר כך התמונה גם תצא טובה יותר, אותו דבר גם לגבי הרזולוציה - יותר חדה, יותר טובה.
וטיפ קטן: אל תתני למסך המצלמה להוריד לעצמך את הביטחון העצמי. תאמיני למציאות
זאת כל כך אני!
את כנראה לא פוטוגנית, הכל טוב יש מלא כאלה שלא (היי)