8 תשובות
זה בערך המחירים
אצלי בעיר עושים 130-170
די יקר
אני משלמת 140 גם מהמרכז
כן יחסית יקר
האמת שזה סביר, בהרבה מקומות זה המחיר
לדעתי כן. פה זה 130
תמיד אפשר לבקש הנחה ;)
כן זה די יקר, אני שילמתי 130
זה תלוי בעיר שלך אני לדוגמה משלמת 140 וזה פחות או יותר טווח המחירים אם המורה טוב ונוח לך אז תדעי שבחלק מהערים זה טווח המחירים לכן לא חושבת
אנונימית
יחסית כן. אני משלמת 120
באותו הנושא: