5 תשובות
גם אמא שלי ככה, קח את זה כדבר טוב, היא רוצה לשמור עליך
תאמרי לה שהיא יכולה לסמוך עליך, ואם היא רוצה שתתקשר מידי פעם לבדוק איך את..
גם אמא שלי כזאת אבל אין מה לעשות, היא פשוט דואגת לך ורוצה לדעת מה את עושה..
לדעתי כדאי לך פשוט לקחת אותה לרגע ולדבר איתה. תגידי לה שאת כבר ילדה גדולה ( בת כמה את? תזכירי לה את זה.) ושאת יכולה לעשות דברים לבד. בתור התחלה תרגיעי אותה ותסבירי לה שאת תתקשרי איתה בפלאפון כל הזמן כדי שהיא לא תדאג..
תראי איך תהיה התגובה שלה ובהתאם לזה תנסי להראות לה כמה את אחראית♥
תגידי לה שאת יכולה כבר להסתדר לבד ושאת ילדה גדולה ואת יודעת מה לעשות...:)
שואל השאלה:
אני בת 12 וחצי ואמרתי לה את זה כבר