3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לנתק איתו קשר
אנונימית
אם יש לך חבר לדעתי פשוט תודיעי להוא ותדברו רגיל כי זה לא פייר לעשות את זה
אם את מרגישה משהו למישהו אחר זה כבר רע.
עדיף לך לקחת הפסקה מחבר שלך ולבחון את הרגשות שלך מחדש ולחשוב עם עצמך.