5 תשובות
בואי אליי סתםסתם תיסעי מה רע בזה
שואל השאלה:
יש לי חיים פה. וחברים. ולימודים. זה הבית שלי פה.
יש לי חיים פה. וחברים. ולימודים. זה הבית שלי פה.
את יכולה בפנימיות יש פנימיות ממש טובות וכיפיות או אצל מישהו מהמשפחה
סבים וסבתות ופנימיות צריך אישור מהם..
או בפנימיות או אצל בני משפחה אולי, או אם יש חברים שמסכימים לך להישאר אצלם...
באותו הנושא: