12 תשובות
אני אוהבת יותר את ג'סטין.
ברור ששון מנדס
גסטין יותר התנסה ובתחום כבר הרבה זמן
שון שר יפה אבל עדיין
שון שר יפה אבל עדיין
שון מנדס!
אני אוהבת יותר את השירים והקול של שון אז לדעתי הוא יותר טוב
ברור ששון מנדס
שון
שוןשון
ברור שגסטין מה השאלה פה בכלל
https://youtu.be/rb3wtbgxhwi
תגידו לי אתם
תגידו לי אתם
שון
מבחינה מוזיקלית ג'סטין, הוא יותר מנוסה ואני יותר אוהבת את המוזיקה שלו.
לשון יש קול יפה אבל אני לא מתחברת לשירים שלו.
לשון יש קול יפה אבל אני לא מתחברת לשירים שלו.
באותו הנושא: