8 תשובות
אני גם עשיתי לא כאב לי הראש אלא יותר האוזן אבל נראלי תשאל את מי שעשה לך את ההליקס
לשתות המון מים להגיד לאמא/אבא אולי זה לא קשור לאליקס ואולי כן,שאני עשיתי את שלי היה לי חום אבל שתיתי כדור וזה עבר
שואל השאלה:
אני חושבת שזה קשור לזה,ישר אחרי שעשיתי את זה התחיל לכאוב לי הראש וכמה סחרחורות וראיתי שלא רק לי זה קרה בעניין ההליקס.
שואל השאלה:
אוקי,תודה :)
בכיף
תנסי לנוח ותשתי מים אם זה לא כזה עוזר תגידי להורים שלך
שואל השאלה:
יש אולי איזה שהיא דרך בלי לשתות כדור?
אז תשתי כדור אדוויל או אקמול ותשתי המון מים ותנוחי קצת