9 תשובות
רמה די נמוכה, אבל מה ציפיתם? זה בית מלא באנשים ממוצעים בחברה הישראלית, לא באנשים מטעם האוניברסיטה העברית.
אנונימי
פרחה
נתנייתית אין מה לעשות כולם מדברים פה ככה
מוגזמת. רמה דיי ירודה
עצוב
אנונימית
עצוב שאמא מדברת ככה.. אם היא הייתה ילדה בת 20 אז עוד בסדר אבל ישלה ילדים קטנים והיא עושה להם בושות
אוצר מילים מצומצם, כל מילה שניה חיים שלי/כפרה
לפעמים יש לה דיבור של פרחולה
ברברי
באותו הנושא: