10 תשובות
אני לא חושבת שזה בסדר אבל יש מלא כאלה
ברור
אני מכירה מלא כאלה..
הגיוני
בטח שהגיוני
אנשים יכולים לשנוא את עצמם מכל סיבה, אבל צריך לתת לאנשים למצוא את היופי שבעצמם. אנשים אוהבים יופי וטוב, וברגע שהם מצליחים למצוא אותו הם יותר מאושרים...
כן, מדברת בתור אחת שזה מה שהיא הרגישה.
בדיוק מה שאני מרגישה עכשיו
סיפור חיי