7 תשובות
כן
אנונימית
כן אתה נמוך
אבל לא נורא
נמוך,אבל לא נורא יש גם בנות נמוכות
אתה לא לבד אם זה מעודד אותך
אתה נמוך
די נמוך יחסית, אבל ממש לא "גמד".
באותו הנושא: