7 תשובות
כן
אנונימית
כן אתה נמוך
xm1
אבל לא נורא
xm1
נמוך,אבל לא נורא יש גם בנות נמוכות
אתה לא לבד אם זה מעודד אותך
אתה נמוך
די נמוך יחסית, אבל ממש לא "גמד".