6 תשובות
תגידי לו את זה ואם הוא לא יזרום אז לא צריך
ממליץ לכם לדבר על זה, אני מניח שכמו שזה חשוב לך זה חשוב לו
את יכולה לשאול אותו אם את נמאסת עליו קצת. אם הוא יגיד תוכלי קצת להתרחק ממנו. זאת רק עצה.
ואו זה כל כך מזכיר לי מישהו שבסוף אחרי הרבה זמן שיחררתי ממנו לא מזמן..
כן, זה מבאס. תנסי למצוא מישהו שיעביר לך את הזמן, תכירי אנשים, תצאי למקומות. זה ישכיח לך אותו (לא בקטע של אהבה, שאת זה הבנתי)
כן, זה מבאס. תנסי למצוא מישהו שיעביר לך את הזמן, תכירי אנשים, תצאי למקומות. זה ישכיח לך אותו (לא בקטע של אהבה, שאת זה הבנתי)
שואל השאלה:
כדאי לשלוח לו : "נמאס לך ממני?"
כדאי לשלוח לו : "נמאס לך ממני?"
אנונימית
אחותי תאמיני לי שזה לא יחזור להיות כמו קודם
באותו הנושא: