6 תשובות
סיבכת אותי
ואני אדם שקשה לסבך אותו
ידני זה ידני ואוטומטי זה אוטומט
יש מכוניות שהם שניהם
ואני אדם שקשה לסבך אותו
ידני זה ידני ואוטומטי זה אוטומט
יש מכוניות שהם שניהם
רק ידני
יש רכבים שהם חצי אוטומט... אבל זה לא קשור לשאלה
יש רכבים שהם חצי אוטומט... אבל זה לא קשור לשאלה
רשיון על ידני (או הילוכים) זה רשיון על הכל- גם על ידני וגם על אוטומט.
רשיון על אוטומט זה רשיון רק על אוטומט, לא על ידני.
כי בידני מלמדים אותך איך להשתמש בידית הילוכים ובקלאץ'. באוטומטי יש רק גז וברקס אז זה לא רלוונטי.
זה אומר שמכונית ידנית היא מכונית ידנית ומכונית אוטומט היא מכונית אוטומט, ולגבי הרשיון ההסבר לעיל.
רשיון על אוטומט זה רשיון רק על אוטומט, לא על ידני.
כי בידני מלמדים אותך איך להשתמש בידית הילוכים ובקלאץ'. באוטומטי יש רק גז וברקס אז זה לא רלוונטי.
זה אומר שמכונית ידנית היא מכונית ידנית ומכונית אוטומט היא מכונית אוטומט, ולגבי הרשיון ההסבר לעיל.
שואל השאלה:
אה, אז רכב של מורה לנהיגה זה שניהם?
אה, אז רכב של מורה לנהיגה זה שניהם?
אנונימית
לא לרוב יש רכב אחד אוטומט ואחד ידני.
או שהוא בוחר ללמד רק ידני/אוטומט
או שהוא בוחר ללמד רק ידני/אוטומט
תקשיבי, ידני זה ידני, בידני אין אופציה לאוטומט.
באוטומט לפעמים יש אופציה קטנה ל+\- שזה כמו ידני.
באוטומט לפעמים יש אופציה קטנה ל+\- שזה כמו ידני.
באותו הנושא: