4 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו לא רוצות את זה
במקרה שלי אני פשוטלא מצליחה להכניס אוכל
ממש בא לי עכשיו פיצה ענקית כזאת אבל אני אזמין אסתכל עליה ואזרוק כי ישר תיהיה לי בחילה רק מהריח של האוכל
אני ממש לא רוצה להיות אנורקסית
אנונימית
תביני שזה לא עושה לך טוב.
את מרעיבה את הגוף שלך והוא נכנס למצב של לחץ וסטרס , ואז הוא יתחיל לאגור כל דבר קטן.
גם ברגע שתישברי אז הגוף שלך לאגור למקרה מצוקה נוסף , בסופו של דבר זה יכול לגרום לך להשמין.
וגם זה יפגע לך בחילוף החומרים שנורר חשוב בשביל להרזות .
עדיף ללכת על דרך בריאה , תזונאית , ללכת על דיאטה מבטיחה מהאינטרנט.
אבל הרעבה זה לא דרך! זה יגרום לך להיות בדיכאון , אם לא אוכלים זה משפיע על המוח, על האנרגיה ביום. את תהיה עייפה ולא יהיה לך מצב רוח לכלום.
אם את חושבת שזה שווה את זה לכיתה על זה , חיים מאוד לא כפיים, או ללכת על דרך בריאה שרק תעניק לך אושר , חיוך על הפנים, את תהיה גאה בעצמך, אחרים יתמכו בך , תרגישי נורמאלית , לא תחושי רעב , תצליחי להתמיד , ויתאפשר לך לאכול ולהנות מהאוכל.
אנונימית
אולי תפני למישהו שיעזור לך, נסי להתחיל לאכול קצת.
מצטרפת לשאלה
ירדתי 5 קילו ב5 ימים
אני לא אוכלת בכלל חוץ מקרקר אחד ביום