6 תשובות
הטריק עם האמריקאים זה להצחיק אותם (לא יודעת למה אבל זה תמיד עבד לי)
לאן בארצות הברית את טסה?
שואל השאלה:
נויורק ואל איי
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי
אולי תירשמי לחוג? אין לי ממש מושג אבל תנסי לצאת לפארקים ומקומות כאלה ותנסי למשוך תשומת לב
אנונימית
נניח שאת הולכת לקניות או להסתובב תתילי שיחה,את תהיה כזאת "סנובה"כי אחכ לא יתחברו אלייך...
באותו הנושא: