3 תשובות
אני מניח שאולי רק תנך אבל אני לא בטוח
לא ממש (אני יודעת מחברים שלי)
לומדים תנך וגם עברית, אבל רובם לא ממש משתמשים בעברית ולא מדברים טוב
הם לומדים היסטוריה וספרות של ארהב והכל כמו בארהב רק מקצועות נוספים הם תנך עברית ובחלק מבתי הספר גם חגי ישראל
לומדים תנך וגם עברית, אבל רובם לא ממש משתמשים בעברית ולא מדברים טוב
הם לומדים היסטוריה וספרות של ארהב והכל כמו בארהב רק מקצועות נוספים הם תנך עברית ובחלק מבתי הספר גם חגי ישראל
הם לומדים ספרות בשפה שלהם, אצלם זה נקרא שיעור אנגלית.
לגבי השיעור תנך, יש מה שנקרא בית ספר ביום ראשון שאפשר לבחור ללכת אליו וזה לא ממש ללמוד כמה שאתה מכיר זה טיפה כמו ללכת לכנסיה (לפי מה שאני הבנתי)
לגבי השיעור תנך, יש מה שנקרא בית ספר ביום ראשון שאפשר לבחור ללכת אליו וזה לא ממש ללמוד כמה שאתה מכיר זה טיפה כמו ללכת לכנסיה (לפי מה שאני הבנתי)
באותו הנושא: