התחברות
הרשמה
איך הייתם מגדירים באישיות ובמראה-וויזואליות, נערה משנות התשעים?
5 באוגוסט 2018, 14:07
הגדרות
תכונות
מראה
תשובה אחת
מגניבה נחמדה כזו
בגדים שחורים פנקיסטיים
א
אם לא אני סושי לי
באותו הנושא:
בנים, איך הייתם מגדירים מישהי "מכוערת"?
איך הייתם מגדירים את עצמכם במשפט אחד/ מילה אחת?!
מה הייתם משנים במראה שלכם? ומה הייתם משנים באישיות שלכם?
איך הייתם מגדירים ב3 מילים את המשתמש האחרון שדיברתם איתו במסרים?
הייתם מגדירים את עצמכם כאנשים טובים או רעים?
איך הייתם מגדירים את הבנות של היום?
איך הייתם מגדירים את צבע העיניים שלי?
איך הייתם מגדירים פרחה? מראה, התנהגות וזה
איך אתם מגדירים את עצמכם מבחינה מראה (מכוערים/ממוצעים/יפים/..)?
איך הייתם מגדירים "חנונ/ית"?
איך הייתם מגדירים ילדה יפה (חיצונית!) נגיד תתארו איך תראה..