אני קצת פחדתי לאחרונה אז סליחה אם חפרתי אז אני אשאל פעם אחרונה אני מקווה לשבוע הזה חח
לפני שבועיים וקצת הייתי במחנה קיץ ושם המחזור שלי הקדים והיה ממש קצר כי כנראה שיניתי את התנאים הרגילים שלי ושבועיים אחרי, היה לי איזה יום אחד שהיו לי הפרשות חומות זפתיות כאלה לפעמים וזה עבר ממש מהר. אולי זה כי אני אקבל תכף ואולי לא, אבל בכל מקרה, הייתן דואגות? אין תסמינים או משהו. היה ונגמר