7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רגישה לסבון , אחרי המקלחת אני מרגישה טוב אבל אחרי חצי שעה מתחיל לי שוב הגירוד..
אנונימית
תראי מה כתבתי ערכתי ^
שואל השאלה:
זה פד של אולוויז , לפני כן הייתי עם תחתונית ( ביום הראשון לפני שיצאתי לקהות פדים ) וגירד לי שם...
אנונימית
לכי לרופאה (:
לכי לרופאת נשים, אנחנו לא יודעות מה זה אומר
בהצלחה מאמוש
יכול להיות שאת רגישה לסבון, או לפד שאת משתמשת בו.
שמת את הסבון לפני או אחרי הגירודים?
לכי לרופאה
באותו הנושא: