התחברות הרשמה

אפשר עידוד ממישהו..?

עשיתי החלקה לפני הרבה זמן,והתגעגעתי לתלתלים.התלתלים הטיבעיים שלי גדלו קצת,אבל עדיין נשארה עוד חצי שנה לפחות,ואני מבואסת פשוט ומרגישה עצובה,כיאלו יש לי חור ענק בלב ואני מתחרטת על הכל.ואני לא יכולה להפסיק לחפש על זה באינטרנט ולראות עמודים בחול שעוסקים רק בנושא של בנות שעוברות מהחלקה לשיער הטיבעי שלהן,ולשאול אנשים וספרים ומעצבי שיער אם השיער שלי יחזור יפה אותו הדבר,אני פשוט מבואסת שעשיתי משיער כזה עניין גדול ושנאתי אותו ככה.אני מרגישה פספוס והחמצה ענקית.מי יכול להבטיח לי שהוא יחזור אותו הדבר?אני בקושי זוכרת איך הוא היה נראה ..הלוואי והייתי מקבלת אותו כמו שהוא,אני כבר יסיים יב עד שהוא יהיה ארוך עד הגב לפחות.לא מרשים לי לגלח את כל הראש כדי להיות בטוחה שהוא ייצמח בריא ובידיוק כמו שהוא אמור להראות,ואני גם מפחדת ולא רוצה כלכך.הלוואי שכל זה לא היה קורה,לרוב הבנות בשכבה שלי יש שיער טיבעי ובריא וארוך שהוא שלהן כי הן ידעו לקבל אותו ולאהוב אותו ולשמור עליו.אני מרגישה לא יפה,ופגומה,ומקולקלת.אני מרגישה נורא
4 באוגוסט 2018, 09:46
מצב רוחדיכאון    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אפשר עידוד ממישהו שעשה פסיכומטרי?
היה לי יום הולדת וכמעט אף אחד לא זכר אפשר עידוד?
אוף אין לי בכלל מצב רוח! אפשר עידוד?
באסה, הולך לצבא מחר, אפשר עידוד?:(
ראיתי עכשיו את הסרט "טיטניק" ואני עצובה כי הבלונדיני החתיך מת:(, אפשר עידוד?
מרגישה בודדה מאוד מאוד, אפשר עידוד?. חיבוק?.
אוף אני בת 18 ואני מרגישה שאני כבר זקנה, אפשר עידודים?
אני צריך לעבור 4 טיפולי שורש וכמה סתימות, אפשר עידוד?
אפשר סתם עידוד?
אני מבואסת... אפשר עידוד?
אפשר עידוד בבקשה?