התחברות הרשמה

פשוט רע לי ואני מרגיש שהחיים גדולים עליי

מישהו לפרוק אצלו?
4 באוגוסט 2018, 04:05
מצב רוחחייםדיכאוןבטחון עצמייאוש    
3 תשובות
אתה תמיד מוזמן, מבטיחה לא להיות קרציה.
C
Crybaby shashale
תמיד פה בשביל :)
_
_Alisa_
אתנ יכול אצלי אם בא לך...
ת
תקנאו בי (בת)
באותו הנושא:
אני פשוט מרגיש מדוכא ואני לא יודע מה לעשות יותר?
נכון שהחיים פשוט יפים?
אני מרגיש שהחיים שלי ממש נדפקו בגלל הגובה שלי והמשקל שלי...
מה עושים כשאתה מרגיש שהחיים בזבל?
מרגיש לי שהחיים שלי פשוט מושלמים מידי
אני מרגישה שהחיים שלי כבר גדולים עלי
גם אתם מרגישים שהחיים שלכם ממש לא בעדכם?
יש כאן עוד משהו שהוא מרגיש שהחיים שלו לא שווים כלום רק
מה אתם עושים כשאתם מרגישים שהחיים שלכם הרוסים ואין מה שיתקן אותם?
אני בת 15,ואני מרגישה שהחיים שלי רצים..ואני מזדקנת.אני מפחדת
אני מרגיש שהחיים האלה ממש משעממים האם יש עוד כמוני