10 תשובות
חח אין כל כך הרבה מה לעשות, גם לי יש כמה חברות שאני מקנאה בהן, אבל ככה זה החיים חח, פשוט תתמודדי עם זה, או שתחשבי עם עצמך.. את מקנאה כי יש לה חבר? תמצאי גם לעצמך חבר, מקנאה כי יש לה בגדים יפים? תיקני בעצמך בגדים יפים, מקנאה כי יש לה הרבה חברים? תנסי להרחיב גם את את מעגל החברים שלך.. מקנאה כי היא יפה? תשקיעי בעצמך כדי שאחרים יקנאו בך ולא בה! (;
בהצלחה♥
תדברי איתו, אין לך מה להפסיד...
מקסימום הוא יגיד לא
אנונימי
נגיד לי יש חברה תמיד מרגישה שלה הולך תמיד הרבה יותר טוב אם זה בלימודים אם זה עם הגברים שתמיד לה יש מישהו אחד שכאילו מתפתח ביניהם משהו
אבל אני למדתי בחיים שתמיד הדשא של השכן ירוק יותר, ואולי גם היא מסתכלת עלי ככה שהכל הולך לי ולה לא. תשמחי ממה שיש לך!:)
1) את יכולה לעשות ניתוח פלסטי אם זה ממש מפריע לך בחיים
2) את יכולה להחליט לעצמך שיופי זה לא הכל בחיים (לפעמים שכל עדיף)
ליפות יותר קל לבחור חבר לצאת איתו אבל בחורה יפה לא יכולה לצאת
עם הרבה בנים באותו זמן
אם יש לך אומץ אני מציע לך להתחיל עם בנים שהיא לא רוצה (-:

תראי את זה
1. יופי זה לא הכל, תחשבי על התכונות הלא טובות שאת רואה בהן אבל לא מתוך זה שאת לא רוצה להיות חברה שלהן אלא מתוך זה שהקנאה תתפוגג
2. יש קנאה טובה וזה "קנאת סופרים תרבה חוכמה" אם למשל יש תכונה טובה שאת רואה אצל מישהו (יופי לא נחשב) אז תאמצי ותנסי להשתדל לאמץ לך את התכונה הזו
3. כמו שלא היית רוצה את הדברים הפחות טובים של הבנות הללו כך לא תרצי את הדברים הטובים ותיהיי עצמך
4. אם זה ימשיך להציק לך-תעלי את הביטחון העצמי שלך
כי נראה י שהבעיה נובעת מביטחון עצמי ירוד.
תתחילי לחשוב שאת יפה בדרך שלך (שזה בעצם המציאות!) אני בטוחה שאת יפה מאוד ואם יש משהו לשפר אצלך-אז את יכולה ללא בעיות, תתחילי לטפח את עצמך ומנסיון-את תרגישי הרבה יותר שלמה עם עצמך.
מקווה שעזרתי ואם תצטרכי עוד עזרה בנושא או בנושאים אחרים-אני תמיד כאן בשבילך!
לדעתי את צריכה לחשוב על עצמך שאת הכי יפה וזהו ^^
קודם כל אל תרגישי רע, קנאה זה דבר נורמאלי כמעט כל בנאדם בעולם הזה מקנא,
את צריכה להזכיר לעצמך שאת גם יפה בדרך שלך, מוצלחת אנלא יודעת מה להגיד לך, מאיזו בחינה? בנים? לימודים? בלימודים אפשר להשתפר, ובנים זה פעם ככה פעם ככה, יום אחד יהיה לה חבר ויום אחד לך, תזכירי לעצמך שאת גם שווה ואת טובה בדיוק כמוה, פשוט תסתכלי על הדברים שפחות טובים אצלה ויותר טובים אצלך (:

מקווה שעזרתי:)
הקנאה צריכה ליהיות המניע כדי להצליח בחיים
באותו הנושא: