3 תשובות
לא אל תהיי איתה אם את רוצה להיות כמוה אל תהיי כמוה את מיוחדת אז תהיי את עצמך כמו שאומרים "נולדת מקורית אל תמותי עותק"
לא
כי זו לא תהיה חברות אמיתית
וגם את לא צריכה להיות חברה של מישהי רק כדי ללמוד איך להיות כמוה, למעשה את לא יכולה להיות מישהי שאת לא בכלל... זה לא יחזיק להרבה זמן
אז פשוט תקבלי את עצמך כמו שאת ואל תנסי להשתנות, וזה לא סתם קלישאות... את סתם פוגעת בביטחון העצמי שלך ומורידה מהערך שלך כשאת מנסה להיות מישהי אחרת
כי זו לא תהיה חברות אמיתית
וגם את לא צריכה להיות חברה של מישהי רק כדי ללמוד איך להיות כמוה, למעשה את לא יכולה להיות מישהי שאת לא בכלל... זה לא יחזיק להרבה זמן
אז פשוט תקבלי את עצמך כמו שאת ואל תנסי להשתנות, וזה לא סתם קלישאות... את סתם פוגעת בביטחון העצמי שלך ומורידה מהערך שלך כשאת מנסה להיות מישהי אחרת
אנונימית
לא!
את צריכה להיות עצמך.
ממש לא.
היא לא מוצלחת בכלל יותר ממך.
אל תנסי ללמוד ממנה להיות כמוה.
גם אני פעם ניסיתי ככה וזה רק דרדר אותי.
תהיהי עצמך זה הכי טוב.
את צריכה להיות עצמך.
ממש לא.
היא לא מוצלחת בכלל יותר ממך.
אל תנסי ללמוד ממנה להיות כמוה.
גם אני פעם ניסיתי ככה וזה רק דרדר אותי.
תהיהי עצמך זה הכי טוב.
באותו הנושא: