9 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
אני לא חושבת שהייתי יודעת איך להתמודד עם זה עם היה לו התקף
כן
לא, זה היה מפחיד אותי לעמוד איתו במצבים כאלה.
לא
זה תלוי, אבל אני חושבת שכן
תלוי, אבל בכללי זה מפחיד כי אם יהיה לו התקף או משהו..
תלוי איזו.
לא בטוחה שהייתי מצליחה לעמוד בזה.
לא בטוחה שהייתי מצליחה לעמוד בזה.
באותו הנושא: