6 תשובות
שואל השאלה:
בגללו אנלא מדבר עם חברים בטלפון בזמן שהוא בבית בחורף, פאדיחה רצח
בגללו אנלא מדבר עם חברים בטלפון בזמן שהוא בבית בחורף, פאדיחה רצח
אנונימי
גם אבא שלי ככה! חח
כןן
אמא שלי ואחותי ככה
אבא שלי לא נראה לי
אבא שלי לא נראה לי
חחח כן גם אבא שלי
חח שלי לא אבל המורה שלי כן וזה מאוד מפחיד כל פעם שזה קורה
אנונימי
באותו הנושא: