4 תשובות
שואל השאלה:
את לא צריכה לאבד פרופורציות
הטיפול שורש הראשון שלי לא כאב
וגם בשן הזו רק בגלל דלקת שעוררה את כל הבלאגן,נשארה הרגישות.
ומקווה שאת לא הגעת לזה,בהצלחה!
אנונימית
קרה לי אותו דבר בשן .. היה לי דלקת מתחת לשן והטיפול השני הרבה יותר כאב מהראשון אבל הייתי חייבת לעשות את זה אז ישבתי וסתמתי
שואל השאלה:
מה זה קשור הכאב לא מוצדק כאן
את הטיפול הראשון עברתי בפחות כאבים.
אנונימית
פשוט סובלים בשקט ונתנים לרופא לעבוד כי אני יודע שזה לטובטי
באותו הנושא: