6 תשובות
אם היית עובדת שעה אז היא הייתה צריכה לתת לך יותר אבל זה כולה חצי שעה
אנונימית
20 לחצי שעה זה המון
אני עושה 20 לשעה בבייביסיטר על 2 ילדים
אני עושה 20 לשעה בבייביסיטר על 2 ילדים
זה ממש הרבה
אם למרות מה שכתוב פה , עדיין תרצי להעלות.
עדיף להגיד את זה בעדינות בערך כך:
רציתי ליידע אותך , שהחל מחודש הבא (או החל משבוע הבא ), המחיר עולה ל25 ש'ח .
ותחייכי.
הכוונה היא , שאת לא מבקשת, לא מתחננת, אלא קובעת עובדה .
כך עושים.
עדיף להגיד את זה בעדינות בערך כך:
רציתי ליידע אותך , שהחל מחודש הבא (או החל משבוע הבא ), המחיר עולה ל25 ש'ח .
ותחייכי.
הכוונה היא , שאת לא מבקשת, לא מתחננת, אלא קובעת עובדה .
כך עושים.
20 לחצי שעה זה סבבה לדעתי
תגידי לה שאם אפשר שתתן לך העלה קטנה
באותו הנושא: