התחברות הרשמה

באסקפיפול מותר לדבר על סטיפס?

31 ביולי 2018, 01:54
חוקיםFXP    
2 תשובות
כן
E
Ew, people
כן
ס
סלינה גומז
באותו הנושא:
בסטיפס מותר לדבר על אסקפיפול?
האתר אסקפיפול זה חיקוי של סטיפס?
תושבי סטיפס היקרים! האם למורה מותר...
האם אתם משתמשים בfxp או באסקפיפול?
פעם סטיפס היה משעמם כמו אסקפיפול?
באסקפיפול מות לדבר על fxp?
מותר להעלות לסטיפס הקלטות של שירה ולבקש דעות?
מה אתם יותר אוהבים סטיפס או אסקפיפול ואיפה אנשים יותר נורמלים?
מותר לכתוב בסטיפס י-ה-ו-ה?
איפה יש יותר משתמשים פה או באסקפיפול?
רק אני לא מצליחה להיכנס לאסקפיפול או שיש להם תקלה באתר?