התחברות הרשמה

באסקפיפול מות לדבר על fxp?

31 ביולי 2018, 01:52
FXPפורומים    
4 תשובות
כן
ז
זאב (נאמן)
כן
M
Make it happen
חחח כן
E
Ew, people
ברדיט מותר לדבר על כספ?
ה
האלפקה הגאה
באותו הנושא:
האם אתם משתמשים בfxp או באסקפיפול?
באסקפיפול מותר לדבר על סטיפס?
בסטיפס מותר לדבר על אסקפיפול?
איפה יש יותר משתמשים פה או באסקפיפול?
רק אני לא מצליחה להיכנס לאסקפיפול או שיש להם תקלה באתר?
האתר אסקפיפול זה חיקוי של סטיפס?
אם אני רוצה לדווח על עצה באסקפיפול מה אני צריכה לכתוב בסיבת הדיווח?
פעם סטיפס היה משעמם כמו אסקפיפול?
כמה המנהלים של אסקפיפול מרוויחים?
מה אתם יותר אוהבים סטיפס או אסקפיפול ואיפה אנשים יותר נורמלים?
למה מעודדים בריונות באסקפיפול? כאילו תשובות מגעילות שעוקצות את השואלי שאלות הם עושים להם לייקים כדי שאנשים ירגישו רע