10 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מוזר ? או מצחיק? או הזוי?
זה לא מוזר ? או מצחיק? או הזוי?
אנונימית
אם הייתי יכולה לבוא לדיון שהיה עליי ועל אחים שלי ברווחה הייתי באה ככה אבל רק אחותי הייתה שם):
אנונימית
זה מצחיק וגאוני ומתאר בדיוק את המצב
גאוני
וואי גאוני
גאוניי
אשכרה גאוני
לא מוזר.
לא מוזר
זה לא מוזר זה גאוני ממש
באותו הנושא: