11 תשובות
אני מכירה יפות
כמו בכל עדה
יש ויש
יש חלק ויש חלק, יש קווקזיות שאני מכירה שהן לא כזה יפות ויש כאלה שהן מהממות.
אני חושבת שיש להן יופי מיוחד. במיוחד בעיניים, צורה מדהימה
תשמעי יש ויש כמו בכל עדה, אנחנו בני אדם בכל זאת. אני קווקזית ואני שומעת מחמאות בנתיים..
כן , אני חצי ואני יפה(;
אנונימית
אני קווקזית ואני יפה
אני קווקזית ואני מקבלת מחמאות על המראה והאופי
ולמרות כל זה אני עדיין מנסה לשנות את עצמי
אין לי שמץ למה
גם וגם