5 תשובות
כנראה ככה הוא מרגיש משוחרר, זה לא טוב לדעתי כי הוא צריך להרגיש בנוח אתך גם בלי אלכוהול. דברי איתו על זה!
אולי הוא לחוץ שהוא איתך, ורוצה להשתחרר אז הוא שותה כדי להפיג את הלחץ
לא יודעת.. אני לא מכירה אתכם. התכוונתי לזה שאולי יש לכם בעיות או שלו יש בעיה והוא שותה בגללה
שואל השאלה:
קשה לו איתי מבחינת מה
אנונימית
אולי קשה לו איתך
אולי הוא רוצה להשתחרר