התחברות
הרשמה
אני וחבר שלי מאוד מחוברים אחד לשנייה, וכשאני לא איתו ,הכוונה נפגשים אני עצובה זה בסדר להרגיש ככה?
24 ביולי 2018, 12:18
מצב רוח
עצב
3 תשובות
כן את מאוהבת את לא צריכה ממש להרגיש עצובה אבל זה בסדר
❤
❤Wild girl❤
נראה לי
י
יצור ממין זכר
לגיטימי
W
We all bleed the same color
באותו הנושא:
מה יותר מעליב שמחוברים ולווצאפ ולא פותחים את ההודעה או שפותחים אותה ונשארים מחוברים?
כמה זמן אתם מחוברים? (בשעה/דקות/שניות. לא ביום)
מי מחובר? בוא נראה כמה אנשים מחוברים היום.
אני מתכתבת עם חברה בווצאפ, וכל פעם ה"מחוברת" שלה קופץ(כאילו שנייה היא מחוברת ושנייה היא לא) זה קורה רק אצלה...
אני וחבר שלי מחוברים אחד לשנייה לאינסטגרם, ולרוב הוא רואה מהחשבון שלי סטורי של מישהי אחת ממש יפה. במקומי
בת 13 (בקרוב 14) וחבר שלי בן 17, אנחנו אוהבים אחד את השנייה מאוד ואני רוצה לדעת אם זה בסדר, הוא אומר לי שאני בוגרת לגילי
מי מחובר? (קצר מאוד אעע)
אני, כל שנייה בודקת מתי החבר שלי מחובר וככל שהוא מחובר כל הזמן זה מעצבן אותי
אני וחבר שלי רוצים לקרוא אחד לשנייה בשמות חיבה, יש לכם רעיונות?
הגיוני שרק חמש מחוברים לאתר כול פעם שאני רואה אנשים מחוברים?
תנו משפט עקיצה לבנאדם שמסנן איזה כמה שעות טובות וכל שניה מחובר?