5 תשובות
אה
a
אמרתי את האה הזה בקול ואני מרגישה מטומטמת אחותי
a
אמרתי את האה הזה בקול ואני מרגישה מטומטמת אחותי
מצטער כולם טעו עד כה. העיצור הנכון הוא e. פיצה, הרגשה אינה קובעת מציאות, וההרגשה שלך היא רק בגלל הרגלים לא נכונים של כולנו בדיבור.
זה נכון שבמקור הטיית פעולה בגוף ראשון עתיד, היא עם התנועה a, אבל כמו תמיד בעברית יש יוצאי דופן. הפעם האשמה היא האות ח' שמגיעה לאחר התנועה. ח' היא אות גרונית, ולפני אלו התנועה הופכת ל e.
ההגייה הנכונה היא eחשוב.
זה נכון שבמקור הטיית פעולה בגוף ראשון עתיד, היא עם התנועה a, אבל כמו תמיד בעברית יש יוצאי דופן. הפעם האשמה היא האות ח' שמגיעה לאחר התנועה. ח' היא אות גרונית, ולפני אלו התנועה הופכת ל e.
ההגייה הנכונה היא eחשוב.
זה e...
a
באותו הנושא: