7 תשובות
יש לי חברים אבל אני יכול לדבר
כנל ^
אפשר לדבר אם באלך.
יש לי חברים אבל תמיד מוכן לדבר :)
שואל השאלה:
שאלתי למי שאין ועונים לי מי שיש לו :( יופי
שאלתי למי שאין ועונים לי מי שיש לו :( יופי
אנונימית
שואל השאלה:
צאי מאנונימית ונדבר
צאי מאנונימית ונדבר
אנונימית
שואל השאלה:
נו תעני ואז תתנתקי מהמשתמש
נו תעני ואז תתנתקי מהמשתמש
אנונימית
באותו הנושא: