4 תשובות
די עצוב
אני אישית לא עפתי , קיוויתי שזה יהיה יותר אקשן אבל בתאכלס זה יותר על המסע שלהם ואהבה שלהם , סרט רומנטי , אם זה הקטע שלך אז לכי על זה .
אני הכי לא בקטע של סרטים כאלה אבל זה סרט מה זה יפה ממליצה בחום :)
משעמם
באותו הנושא: