3 תשובות
הוא אחלה אבל בשבילי זה היה יותר על הרגש בין שניהם ולא על איך שהם שרדו שאותי זה איכזב , אם את אוהבת יותר דרמה ורגש אז לכי על זה
לפי הטריילר הוא ממש טוב.
וגם שמעתי ביקורות טובות..
דיי משעמם חסר טוויסט בעלילה