4 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאני לא מרעיבה את עצמי חחח, שתיתי רק נס ואני לא רעבה. זו השאלה שלי איך לדרבן את עצמי לאכול כי אני חייבת
אבל זה הקטע שאני לא מרעיבה את עצמי חחח, שתיתי רק נס ואני לא רעבה. זו השאלה שלי איך לדרבן את עצמי לאכול כי אני חייבת
אנונימית
בתור אחת שיש לה בעיית אכילה אני מכריחה את עצמי לאכול זה יותר חשוב לי מאשר להיכנס לאנורקסיה
שמעי יש לשמור ויש להרעיב את עצמך,לא לאכול כלום זה לא הפיתרון.
שואל השאלה:
שתיתי היום רק נס!
שתיתי היום רק נס!
אנונימית
באותו הנושא: