8 תשובות
ואי הגוף שלי זה בערך ימין ואני מנסה להגיע לשמאל
שמאל
ימין קל
לדעתי ימין
(היא לא ירדה במשקל אני מכירה את הסיפור שלה, שמאל זה לפני ימים זה אחרי)
(היא לא ירדה במשקל אני מכירה את הסיפור שלה, שמאל זה לפני ימים זה אחרי)
לא יודעת אני חושבת ששמאל יותר יפה
אנונימית
ימין,בשמאל היא לא נראית טוב
ימין, זה שהיא יותר שמנמנה בו :) זה נראה יותר בריא.
באותו הנושא: