12 תשובות
אני אמאלה אני חייבת ללכת לישון
אני :(
שלום
לילה לבן שלא מרצוני,מרצון המחשבות שלי.
אני
היי
אני.
יאפ
אני אבל בטעות, אני מנסה לישון ולא מצליחה אוף זה קורה יותר מידי פעמיםם
יאפ מהמצב!
ועוד היום קבעתי לפיינטבול , איך אני יעמוד בזה אלוהים יודע
ועוד היום קבעתי לפיינטבול , איך אני יעמוד בזה אלוהים יודע
אני, ואני הולכת לישון עכשיו
באותו הנושא: