10 תשובות
זה לא משמין
רסק עגבניות זה בעיקר עגבניות
פסטה זה נורא בריא
אפשרי להכין
אני עשיתי הרבה פעמים
לי זה טעים ( אבל הרבה פחות מעגבניות )
לגבי בריאות אין לי מושג
אנונימי
זה בסדר
שואל השאלה:
איך פסטה זה בריא? זה ממש משמין
אנונימית
פסטה זו פחמימה וכן זה משמין , אבל אם תאכלי בכמות מסוימת זה יהיה בסדר מותר פעם ב ...
אנונימית
ברור שאפשר
רסק עגבניות בכמות הנכונה
לטגן בצל
שמן זית
תבלינים
מים
יש גם רוטב פסטו שמאוד טעים .
רוטב עגבניות , ללא תוספת סוכר , אינו משמין, ומנת פסטה בגודל אגרוף - נחשבת לפחמימה , במקום פרוסת לחם.
יש גם פסטה מקמח מלא, שיותר בריא.
כן אפשר וזה לא משמין
כן זה טעים לגבי משמין אין לי מושג
כן ברור שאפשרי
כן
ולא
אנונימית