6 תשובות
אם את לא אוהבת את זה פשוט תתרחקי מהם ותיהי עם חברות שנוח וכיף לך איתן
את יכולה להעיר להן על זה, או לדבר איתו על זה בעדינות אבל אין לך יותר מידי מה לעשות.
תכלס זה החיים שלהן והבחירות שלהן, זה לא אמור להשפיע על החברות שלכן.
לדבר איתן/להתרחק
להתייחס אליהם כרגיל?
בחירה שלהן מה ללבוש....
אנונימית
למה את שופטת אותן רק בגלל הלבוש?? שיתבטאו איך שהן רוצות
אם את בגיל ההתבגרות חטיבה וזה אז נראה לי שהן מנסות להתבגר מהר... גם חברות שלי ככה הן שמות מכנסונים קצרצרים וכמעט רואים להן את כל התחת.... אם את עדיין בקשר טוב ואתם מדברות אז תישארו חברות. לא חשוב שהן שינו סטייל חשוב שהן לא השתנו בהתנהגות אז אם הן השתנו בהתנהגות גם והן פחות מתייחסות אלייך עדיף שתעזבי אותן ומהר