6 תשובות
פעילות ספורטיבית אחרי אוכל בדרך כלל גורמת בחילות ובעיות.. ממליצה לך לפני האוכל או במרחק יפה מהארוחה של מינימום שעתיים
בכללי לעשות כושר אחרי אוכל זה לא טוב ולא בריא.
לא טוב בכלל
MIK
עדיף לחכות כשעתיים בין הארוחה לפעילות גופנית כל שהיא כדי לא להקיא את הארוחה.
לא טוב בכלל, את תקיאי.
זה גורם לבחילות והקאות (: