6 תשובות
פעילות ספורטיבית אחרי אוכל בדרך כלל גורמת בחילות ובעיות.. ממליצה לך לפני האוכל או במרחק יפה מהארוחה של מינימום שעתיים
בכללי לעשות כושר אחרי אוכל זה לא טוב ולא בריא.
לא טוב בכלל
עדיף לחכות כשעתיים בין הארוחה לפעילות גופנית כל שהיא כדי לא להקיא את הארוחה.
לא טוב בכלל, את תקיאי.
זה גורם לבחילות והקאות (:
באותו הנושא: