4 תשובות
בואיי אני אברך אותך אל תהיי בדיכאון ביום הולדת שלך!!
חברים באים והולכים וזה בסדר אף אחד לא ישכח אותך אני בטוחה!❤❤
חברים באים והולכים וזה בסדר אף אחד לא ישכח אותך אני בטוחה!❤❤
שואל השאלה:
אבל זה לא שווה :(
את לא מכירה אותי
אבל זה לא שווה :(
את לא מכירה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם הם יראו הם יתעלמו :( מה שקרה עם חלק מהאנשים שנה שעברה
גם אם הם יראו הם יתעלמו :( מה שקרה עם חלק מהאנשים שנה שעברה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברות... זה סתם קטע של היי וביי לא מעבר
אין לי חברות... זה סתם קטע של היי וביי לא מעבר
אנונימית
באותו הנושא: