התחברות
הרשמה
יש לי עוד מעט יומולדת ואני ממש ממש מפחדת שלא יעשו לי כלום...
גם אתם מרגישים ככה? חברות שלי נעלבות כי הן אומרות שאני לא סומכת עליהין אבל זה פשוט מפחיד אותי שלא יעשו לי... וגם רבתי כם מי שבדגך כלל מארגנת את המסיבות של הימי הולדת
1 באפריל 2018, 02:53
יום הולדת
תשובה אחת
תארגני לעצמך, ככה תהיי הכי מרוצה ולא תהיי תלויה באחרים
פ
פרשתי אז ביי
באותו הנושא:
אני נוסעת מחר לבני ברק ואני רוצה ללבוש מכנסיים יעשו לי משהו?
אם שלחתי תמונות שלי לבנים והמשטרה גילתה על זה הם לא יעשו לי כלום נכון?
כשגואל רצון ישתחרר מהכלא, הוא יוכל לחדש את הכת ולא יעשו לו כלום?
אמאלה מצאתי את המשחק הלוויתן הכחול אם לא נרשמתי ולא כלום הם יעשו לי משהו? רק נכנסתי לאתר ויצאתי מהר
אם רודף אחריי ליצן עם סכין או בלי כלום ואני דוקרת אותו מה יעשו לי?
ביום שני יש לי יומולדת ואני ממש מפחדת לבוא לבית ספר..
היה לי יומולדת לפני כמה ימים וחברות שלי לא עשו לי כלום.. באמת כלום ואפילו ברכה לא כתבו ואני מאוכזבת ממש כי ציפיתי מהן..
היי אני בת 13 ואני כבר בזמן האחרון לא יוצאת מהבית בגלל ערבים.. אני ממש מפחדת שהם יעשו לי משהו בעיקר שמחבל יבוא אליי..
חבר שלי יוצא לטיול שנתי ואני מפחדת אנחנו לא באותו בית ספר ואנחנו שנה ביחד ואני מפחדת שהוא יעשה משהו כי יש לו מלא ידידות.
אני חיילת מותר לי להיות עם אוזניות בתוך הרכבת? לא יעשו לי כלום?
היי, אני בכיתה יא ואני יוצאת עם המורה שלי כבר בערך חודש, אם ידעו עלינו מה יעשו לי ומה יעשו לו? בבקשה תענו מהר.