8 תשובות
קודם כל, למה?
ולא, זה לא ממש טוב. לבכות לעיתים תכופות עלול להשפיע לרעה על המערכת החיסונית ולהחליש אותה
למה את עושה את זה?
שואל השאלה:
מכל מיני סיבות..
אנונימית
אילו סיבות? את יכולה לפרט?
למה את מנסה לבכות בכוח?
למה בכוח?
אנונימית
זה לא טוב
כי
"מצווה גדולה להיות בשמחה להיות בשמחה תמיד"