8 תשובות
קודם כל, למה?
ולא, זה לא ממש טוב. לבכות לעיתים תכופות עלול להשפיע לרעה על המערכת החיסונית ולהחליש אותה
ולא, זה לא ממש טוב. לבכות לעיתים תכופות עלול להשפיע לרעה על המערכת החיסונית ולהחליש אותה
למה?
למה את עושה את זה?
שואל השאלה:
מכל מיני סיבות..
מכל מיני סיבות..
אנונימית
אילו סיבות? את יכולה לפרט?
למה את מנסה לבכות בכוח?
למה בכוח?
אנונימית
זה לא טוב
כי
"מצווה גדולה להיות בשמחה להיות בשמחה תמיד"
כי
"מצווה גדולה להיות בשמחה להיות בשמחה תמיד"
באותו הנושא: