7 תשובות
זה לא דבר קל, כי יש כאלה בוכים מכל מילה, ויש כאלה כמעט שום דבר לא נותן להם לבכות, כמובן דברים קשים שקוראים חס ושלום אז בא הבכי לבד.
בצל!!!!!!!!!!!!!...
לשמוע שיר עצוב או לראות סרט מרגש...:s
לשמוע שירים עצובים.. להיזכר בדברים עצובים..
תאמיני חזק בסיבה שבגללה את רוצה לבכות, תדמייני שהיא אמיתית.
זו הדרך הכי טובה.
חח תיזכרי בדברים עצובים שקרו לך