5 תשובות
3-4 לדעתי
הצלחתי בחודשיים 12 ק"ג,אני חושבת שאפשר בחודש 5 ק"ג
זה מאוד תלוי
זה תלוי בהרבה דברים, בגדול אם את מעריבה את עצמך את יכולה לרדת המון...
אבל!! לא ממליץ לך לכוון לרדת כמה שיותר בבום, תייצרי לעצמך אורך חיים בריא ככה שתמשיכי לרדת ותצליחי לשמור על משקל טוב :)
אבל!! לא ממליץ לך לכוון לרדת כמה שיותר בבום, תייצרי לעצמך אורך חיים בריא ככה שתמשיכי לרדת ותצליחי לשמור על משקל טוב :)
אני הצלחתי לרדת שלושה קג בשלושה ימים...
אנונימית
באותו הנושא: