7 תשובות
כן
בטח שכן זכית
אנונימית לא מצחיק לא
וכן זה סימן טוב:) רק אל תפתח רגשות לכל מי שנחמדה אליך
וכן זה סימן טוב:) רק אל תפתח רגשות לכל מי שנחמדה אליך
אנונימית
כן
ברור
באותו הנושא: