4 תשובות
משחררים
אי אפשר להיפטר מהם כל כך מהר.
פשוט תשלימי איתם, תכירי שיש לך אותם יהיה לך יותר טוב
פשוט תשלימי איתם, תכירי שיש לך אותם יהיה לך יותר טוב
שואל השאלה:
הכרתי אותם יותר מידי הם הורים לי את החיים לא רוצה אותם
הכרתי אותם יותר מידי הם הורים לי את החיים לא רוצה אותם
אנונימית
זה יעבור לך עם הזמן מתישהו
באותו הנושא: