4 תשובות
משחררים
אי אפשר להיפטר מהם כל כך מהר.
פשוט תשלימי איתם, תכירי שיש לך אותם יהיה לך יותר טוב
שואל השאלה:
הכרתי אותם יותר מידי הם הורים לי את החיים לא רוצה אותם
אנונימית
זה יעבור לך עם הזמן מתישהו